jueves, 27 de febrero de 2014

ORRIALDE HORIEN DINAMIKA

ORRIALDE HORIAK DINAMIKA

LEHENENGO ASTEA:  

Aurreko ostiralean bost txoko egin genituen.

Lehenengo txokoan globoflexia egin genuen, hau da, puzikekin hartzatxoak egin genituen.

Bigarren txokoan esperimentu bat egin genuen,ozpina,ura eta bikarbonatoarekin eta sumendi bat erupzioan bezala atera zen.

Hirugarren txokoan paperezko izarrak egin genituen oso polita atera zitzaidan.

Laugarren txokoan magia trukoak egin genituen oso dibertigarria izan zen.

Bosgarren txokoan igelezko paperak egin genituen nirea nahiko txikia gelditu zen.

Gehien gustatu zitzaidan txokoa globoflexia izan zen


BIGARREN ASTEA:

Ostiralean azkenengo bi saioetan "Orrialde horien dinamika" berriro egin genuen. Aldi honetan, niri erakustea tokatu zitzaidan. Erakutsi nuen artelana paperezko loreak izan ziren. Batzuei besteei baino gehiago kostatzen zitzaien egite. Ez nuen erakutsi bakarrik, besteak erakusten zituzten artelan batzuk ere egin nituen, kartoizko tulipanak eta kapsulekin egiten diren kanpaiak adibidez. Oso ondo pasatu nuen.

HIRUGARREN ASTEA:

Pasaden ostiralean talde guztiak bi izan ezik magia egin zuten.

Nire taldean kartekin magia egin zuten oso dibertigarria  izan zen bukatu genuenean besteak beste magia trukoak erakutsi genituen.

Bigarren taldean  kartekin jolasak egin genituen eta diploma bat irabazi nuen finalera pasatzeko jajajaja.

Hirugarrenean magia egin genuen baina ia denbora osoa pelota batekin egon ginen.

Laugarren taldean kartekin trukoak egin genituen barre pila bat egin genuen.

Azkenengo taledean papelezko egazkinak egin genituen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario