viernes, 10 de mayo de 2013

KULTUR ASTEA

Zirku tailerrak: Atzo zirku tailerrak izan genituen eskolan. Lau txoko zeuden: lehenengo txokoan, malabareak egiteko eta uztaiekin jolasteko. Bigarren txokoan, korda bat zegoen eta oreka egiten pasatu behar zenuen. Hirugarren txokoan, bolteretak, pinoa... egin behar ziren baina nik pinoa ez nekien egiten eta ez nuen egin. Laugarren txokoan pilota baten gainean egon behar ginen zutunik. Oso ondo pasatu nuen!!!!!

Dantza Albarekin: Gaur dantza eukin dugu niri ez zait asko guztatu mutil batekin dantza egitea, niri Beñatekin tokatu zait. Baina Ainara eta Nagore biak batera egin dute dantza. Azkenean Gangan Stilen dantza dantzatu dugu. Ginasiotik atera garenean Ainara, Nagore, Elena eta Ni beheko eskolara jeitzi gara.

Bihar txinatar itzalak egingo ditugu. Nire uztes oso ondo aterako zaigula diruditzen zait.

                                                                  
                                                        LUCÍA FERNANDEZ

No hay comentarios:

Publicar un comentario